site hit counter -->

أنا مدام ناهد ودي قصتى مع جاري فى الصباح وجوزي نايم ولا داري بحاجة

أنا مدام ناهد ودي قصتى مع جاري فى الصباح وجوزي نايم ولا داري بحاجة

أنا مدام ناهد
واللى مايعرف معنى ناهد هو ما ينهض ويظهر بشكل واضح وإسم يدلّ على الفتاة المرتفعة الثديين أو المراهقة فالنهد هو الثدي
ما رأيك بهذا الإسم الأنثوي!
للتواصل معي للجادين فقط

أنا مدام ناهد ودي قصتى مع جاري فى الصباح وجوزي نايم ولا داري بحاجة

احكلكو القصة من البداية ولا اقولكو هو يحكيه بنفسه عشان من ساعتها بقينا صحاب خالص وطول الوقت مع بعض

 أجمل حكاية حصلتلي


هو
أنا كنت نازل النهارده كالعادة لشغلي الساعة 9 إلا ربع وأنا نازل علي السلم سمعت صوت حلو قوي بيتكلم مع حد الصوت ده جديد لأن كل اللي ساكن في العمارة بتاعتي أنا و4 شقق تاني واحدة جنبي وكل فين وفين أما أشوف صاحبتها (ست جامدة جدا) واتنين في تالت دور وواحدة في التاني

المهم مخدتش في بالي وجيت نازل لقيت واحدة بتنده عليه

ناهد: لو سمحت يا أستاذ .....يا أستاذ
أنا: مين
ناهد: أنا هنا بص فوق
أنا: أفندم أي خدمة (لقيت وش سبحان الخلاق بيكلمني ومخبي جسمه ورا درابزين السلم)
ناهد:لو سمحت ممكن طلب
أنا: أؤمري يا فندم عيوني
ناهد:طب ثواني

واختفت الست شوية وبعدين لقيتها نازلة لابسة روب قماش وهيه نازلة كان فيه بعض من الهوا الخفيف اللي طير حتة صغيرة من الروب من تحت كانت كافية لأني ألاحظ إن الست دي مش بنيآدمة دي ما يتقالش عليها غير أسد ومن العيار التقيل ......... المهم........نزلت وقالت لي

ناهد:أنا آسفة إني هاعطلك
أنا:ولا يهمك
ناهد: اصلي أنا ساكنة جديد في الشقة اللي فوق حضرتك علي طول ولسه ساكنة إمبارح بالليل(ملحوظة/أنا جيت من الشغل الساعة 4 العصر فما لاحظتش إن الشقة اللي فوق فيها حد)أنا: يا فندم شرفتينا ويا رب نكون جيران كويسين مع حضرتكناهد:ربنا يخليك حضرتك زوق قوي .....معلش أنا كنت بغسل وبعدين في حتة من الغسل بتاعي وقعت علي التندة بتاعة حضرتك وحاولت أجيبها من فوق ما عرفتش فممكن حضرتك تجيبها ليأنا: قوي قويناهد: بس أنا مكسوفة قوي أصلها حتة يعني شخصية جدا بس هاعمل إيه للضرورة أحكام
أنا: طب حضرتك ممكن تخلي ابن حضرتك أو جوزك ينزل يجيبها
ناهد: أنا ماليش غير بنت واحدة عندها 15 سنة وجوزي نايم ولو ضربت جنبه قنبلة مش هيصحى قبل الضهر أصله بعيد عنك من النوع اللي بيشربأنا: طب اتفضلي يا فندم إحنا هنفضل واقفين علي السلم كده ؟ناهد: مرسيه بس أصلي سايبة الغسيل للبنت أنا: لا والله اتفضليالمهم دخلت وإحنا بنكمل كلامأنا: هوه جوز حضرتك بيشتغل إيهناهد: جوزي كان مسافر بره في عمان وقعد هناك 15 سنة اتجوزني وسافر علي طول وجه السنة دي وهيقعد بس ولاد الحرام هناك علموه الشرب والحاجات دي فمقضيها سكر لحد الصبح بس هوه لسه بيفكر يعمل مشروع هنا في مصر

كنا وصلنا للتندة

أنا: هيه وقعت فين بالظبط
ناهد: هنا

جبت سلم وفتحت درفة الألوميتال من فوق عشان أنا عامل فوق التندة حاجة زي الشباك الصغير عشان أقفل الألوميتال الكبير وأفتحه هوه للتهوية...المهم طلعت على السلم وبصيت لقت حاجة روز مكعبلة في بعض مديت إيدي وجبتها كانت تعتبر ناشفةناهد: من فضلك متفردهاشأنا : (بشكل كوميدي) ليه هيه فيها قنبلة ولا إيهناهد: (ضاحكة)لا أصلها تكسف شويةأنا: يا ستي عادي يعني هتكون إيه ؟؟؟(قولتها ونيتي سليمة والله وفوجئت بالرد)ناهد: سوتياني

أنا حسيت أول ما سمعت الكلمة إني هاقع من علي السلم بصيت في عينيها لقيت نظرتها اتغيرت 360 درجة نظره كلها كسوف وشرمطة وشهوة...مسكت السوتيان وتعمدت أفرده بشكل يوحي بأنه اتفرد غصب عني

ناهد: يا خبر
أنا: مالك ؟ عادي .... بس إيه ده كله ( بهزار) لما فردت السوتيان لقيت حجمه بيقول إنه بيسند بطيختين مصنوعين من الملبن
ناهد:هعمل إيه ما هو من الزمن
حسيت من كلمتها إننا دخلنا في مرحلة جديدة فبدأت بتحويل أسلوب الكلام ما بين هزار وشرمطة وكان لازم أعمل اختبار قبل الهجوم

أنا: إنتي اسمك إيه ناهد: ناهد أنا: ما هو باين

تحولت ضحكتها الأنثوية الرقيقة لضحكة أشبه بضحكه امرأة مومس أو تشتهي الجنس

أنا (مكملا) أمال يعني مش باين عليكي حاجة
ناهد: لا لا لا حاسب ده بس عشان روب ولابسة من غير هدوم من تحته بس لو ركزت هتلاقي حاجات ممكن تعورك....انت اسمك إيه
أنا: محمد
ناهد: يعني مش باين

ضحكنا سوا

أنا: إيه رأيك نشرب كوبيتين كابتشينو
ناهد: والغسيل ؟
أنا : مش هنكمل حاجة ولا خايفة من بنتك
ناهد: لا بنتي لو غبت عنها بالسنين مش هتسأل فيه......هات يا عم خلينا نروق

دخلت أعمل الكابتشينو وأنا رايح المطبخ قفلت باب الشقة لجس النبض لقيتها عادي وأنا رايح المطبخ بدأت تتكلم معايا

ناهد: تلفزيونك ده شكله غريبأنا: ده مسرح منزلي ناهد: آه انت باين عليك رايق قوي ..........انت متجوز؟؟أنا: مطلق
ناهد: يا حرام
أنا: ميصعبش عليكي غالي

دخلت أعمل الكابتشينو .وجبت الكابتشينو وهيه كانت بتهابر مع التلفزيون عشان تفتحه لقيتها بتقول لي

ناهد: انت جايب تلفزيون يبضن عليك؟
أنا: يبضن؟؟؟
ناهد: آه مش إحنا بقينا أصحاب يبقي مالوش لازمة الكسوف
أنا: طب مادام مافيش كسوف ما تقلعي الروب اللي محررك ده
ناهد: لا دا أنا لو قلعته تبقي مصيبة
أنا: هوه فيه حد معانا يا ستي اقلعيه وخدي راحتك
ناهد: أوكيه

وقلعت الروب..............قلعت الرووووووووووووووووووووووووب يا جماعة...................قلعت الروووووووووووب يا إخوانننننننننننننننننننننننننننناااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا ويا ريتها ما قلعت

أنا لقيت قدامي علي مستوي نظري كرتين من الجيلي الأبيض جدا وفيهم حبيتين كريز وسط وفلق الب زاز عايز زبر حمار يدخل بينه وعلي الرغم من أنها كانت لابسة جلابية بيضا بس كانت مبلولة وكل حاجة باينة

لاقتني متنح لب زازها ومش عارف أتكلم لقيتها بتقول لي

ناهد:انت عمرك ما شفت واحدة قبل كده ولا إيه أنا: واحدة وإنتي أي واحدة

ضحكت ضحكة شرموطية عالية حسيت إن جوزها صحي منها

ناهد: طب أقعد أقعد خلينا نروق ونشرب الكابتشينو وتروح شغلك
أنا: ك س أم شغلي
ناهد: انت قليل الأدب
أنا: من بعض ما عندكم
عادت الضحكة مرة تاني وبصت لقت زبري زي عمود النور جوه البنطلون فضلت تشرب وتبص لزبري من تحت لتحت وتبص للتلفزيون ولقيتها بتقول لي:

ناهد: انت مش حران انت كمان
أنا: قوي
ناهد: طب ما تقلع
أنا: لو قلعت أنا مش مسئول فيه حاجات هتضرب وممكن تزعلي
ناهد: يا عم اقلع خليه يشم نفسه

قلعت خالص مالص ملط

ناهد:يخرب بيت أبوك إيه ده انت أمك كانت بتتوحم أكيد على حمار (وعادت الضحكة) ومنضفه لمين بقىىىىىأنا: للي عايز يدوقهناهد: طب ممكن أدوقه؟
أنا : (في ذهول من الموقف كله ) تحت أمرك

وبدأت في ..... متابعة القصة كاملة هنا



موضوع : أنا مدام ناهد ودي قصتى مع جاري فى الصباح وجوزي نايم ولا داري بحاجة
100 من 100 | 100 تقييم من المستخدمين و 94 من أراء الزوار
القسم: عنوان الخبر: أنا مدام ناهد ودي قصتى مع جاري فى الصباح وجوزي نايم ولا داري بحاجةالمصدر: فرجة اونلاين

    إرسال تعليق